logo CRM module

Beheer uw klanten, contacten en leveranciers.

Alles gecentraliseerd en geïntegreerd in alle WAVEDESK-modules.


Belangrijkste functionaliteiten

Beheer uw klanten & contacten efficiënt

Eenvoudige registratie van klanten en contacten aan de hand van de overzichtelijke fiches.

Integratie met de kruispuntbank voor validatie van btw-nummers en het automatisch ophalen van gegevens.


Module specifieke uitbreidingen

De CRM-module zal zich automatisch aanpassen in functie van de modules die geactiveerd zijn binnen uw account.

Door middel van tabbladen komen bijkomende functionaliteiten beschikbaar waaronder integratie elektronische identiteitskaart, portaal voor uw klanten ...


Uitgebreide agenda met integratie binnen alle modules

Afspraken inboeken en uw agenda delen met collega's.

Gebruik templates om bepaalde tijdstippen beschikbaar te maken voor interne collega's of zelfs voor externe medewerkers via het portaal om afspraken in te boeken.


Geïntegreerde communicatie

Ontvang en verstuur mails rechtstreeks vanuit het platform.

Verstuurde e-mails kunnen bewaard worden zodat u niet op verschillende plaatsen moet zoeken naar de nodige informatie.

U beschikt over een postvak in die een automatische matching doet naar uw klanten en contacten toe zodat u deze berichten snel centraal kan raadplegen.


Taken en telefoons

Via het journaal dat beschikbaar is op alle niveaus en in alle modules binnen het platform kan u overal taken en telefoongesprekken inplannen.


Al uw documenten centraal

Eén locatie voor al uw documenten, geen shared drives meer, alles gewoon bij de hand.

Daarnaast heeft u de mogelijkheid om documenten beschikbaar te maken op uw klantenportaal of voor de tussenpersonen waarmee u samenwerkt.

De toegang kan bepaald worden op document niveau of op map niveau.


De CRM-module van het WAVEDESK-platform is verweven in de verschillende bijkomende modules. De module is steeds inbegrepen in de abonnementen op de optionele modules en vereist dus geen afzonderlijk abonnement.