Welcome to our support

Beste WAVEDEK-gebruiker,

Verschillende klanten wensen een soort inbox te hebben om gemakkelijk documenten te kunnen verzamelen die dan in een latere fase intern kunnen verwerkt worden en gekoppeld aan de juiste entiteit binnen het platform.

Hiervoor zouden we de volgende functionaliteit voorzien:


Aan de bovenkant van het platform zou een bijkomend icoon worden voorzien om de inbox te openen.

Hier zou je ook een melding krijgen van het aantal documenten die aanwezig zijn in de inbox (dus niet verwerkt).



Bij het klikken op dit icoon krijg je een venster te zien dat is opgedeeld in 2 delen.

  1. Aan de linkerkant krijg je een lijst te zien met de bestanden die aanwezig zijn
  2. Aan de rechterkant krijg je een vak waar je bestanden kan droppen


Je  kan bestanden toevoegen door deze te slepen op het vak waardoor ze  automatisch worden geupload naar het platform en ze in de lijst van de  te verwerken bestanden komen te staan.

Hier kan je meerdere bestanden in 1x slepen.


Vanuit de lijst kan je dan de bestanden gaan verwerken.

Dit zou gedaan worden door een bestand te selecteren uit de lijst en daarna dit te gaan koppelen naar de juiste entiteit.

Hierbij zou voorzien worden dat dit kan gekoppeld worden aan verschillende entiteiten:

  • Contactpersoon
  • Bedrijf
  • Polis
  • Kredietdossier
  • Tussenpersoon
  • Project
  • ...


Na het koppelen van het bestand verdwijnt het bestand uit de lijst.

Op deze manier heb je steeds een overzicht van de zaken die moeten verwerkt worden en is alles reeds aanwezig in WAVEDESK.

De verwerking kan dan gebeuren door gelijk wie binnen uw organisatie.


Graag hadden wij hierover feedback ontvangen voor we dit uitwerken.


Alvast bedankt.

Login or Signup to post a comment
More topics in Feature Requests